fredag 6 februari 2015

Bra dag

Snoozade i morse, alldeles  för länge men tog mig iväg till jobbet i alla fall. Väl där var jag ovanligt effektiv, sökte jobb och jobbade med mitt projekt. Han även med slösurfande och en hel del TED. Inspirerande och givande.

Gick från Vällingby och hem efter jobbet. Det fick fort och var väldigt skönt. Det tar ca 40 minuter. Har varit helt trasig och förstörd i kroppen i flera veckor. Det har varit så illa att jag blivit yr bara av att ställa mig upp och helt slut av att knyta skorna. Kan inte säga hur skönt det är att det äntligen vänt.

Irriterande nog har jag bitit mig ordentligt i läppen, det gör ont som fan. Dessutom biter jag mig gång på gång på samma ställe, som bara för att jävlas. Måtte det läka snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du inspirerar med dina promenader, det är så roligt att läsa om allt du tar dig för. /A