fredag 3 februari 2012

Relativt mycket

Jag kan ta relativt mycket i sjukdomsväg men gränsen får vid hosta. Jag hatar att hosta. Det skramlar i luftrören och det känns som om lungorna ska komma upp vilket ögonblick som helst. Och kräkas för att sen kvävas av spyorna. Fan jag har ont i hela kroppen.

Men jag känner mig duktigt ändå, var till AF på info-möte om JOB. Yey, jag ska bli "fas"are. (vilket tydligen är ett val men säger man nej får man heller ingen hjälp från soc.) Ska bli intressant att se om jag får någon försörjning alls. Har massiv ångest över om jag får så det räcker till hyran. Fan jag hatar pengar, samma intensiva ångestpåslag varje månad.

En liiiiite positiv sak är att jag (kanske) kan gå en av arbetsförmedlingens utbildningar och få ersättning från JOB.

Jag känner mig jättetrasig idag men underligt nog har jag inga självmordstankar.
Man får vara glad för det lilla.

Inga kommentarer: