lördag 12 mars 2011

Underbart normal

Dagen har varit underbart normal.
Sen att stiga upp och lite för tidsoptimistisk som vanligt men jag hann i tid ändå. Träffade M&S och lilla C idag, fasen va C har växt. Det var alldeles för länge sen jag tåg han. Och fortfarande fasligt söt.

Vi var på tekniska museet, NASA-utställningen.
Mycket intressant.
Kan inte riktigt förstå hur man frivilligt knölande in sig i en liten konservburk, bara för att få lämna atmosfären. Fascinerande, spännande och mycket tankeväckande.

Skönt att se att dom mår bra tillsammans, att dom verkar ha ett bra liv. Och det slår mig hur normala de verkar och det fick mig att känna mig så normal jag med.

Med normalt menar jag en dag utan ångest, med mening, intressanta intryck, lättsamma samtal, ok mat och utan att känna sig utanför eller konstig på något sätt.

2 kommentarer:

S sa...

Åh, en sån där alldeles underbart normal dag, så skönt det låter! Om de bara kunde vara oftare...

Många kramar!

keiko sa...

Låter underbart!! :)