torsdag 26 november 2009

Sol och mys

Lyckades tyvärr inte ta mig upp ur sängen så tidigt som jag skulle velat, kom mig liksom inte för bara. Missade nästan solen, men jag fick se den lite i alla fall under promenaden till Kompassen där jag käkade frukost/lunch, sen vart det AC och lite småpyssel i kafét. Det var julmarknad där idag, ska vara det imorgon med men då ska jag träffa bror min. Köpte lite småsaker till mig och några julklappar. Satt ett tag i kafét på em och bara mös. Julpyntat och massa ljus överallt, med pepparkakor och lussekatter att gotta sig med.

Inte har jag fått något gjort här hemma idag heller. Fan. Får panikstäda i morgon bitti. Nåja, kanske jag lär mig någon dag.

1 kommentar:

Josefine sa...

Låter mysigt med lite pyssel och marknad. Ber om ursäkt för den inställa promenaden. Robert Wells var ganska bra.
stor varm kram till dig du underbara människa! KRAAAAM