måndag 5 oktober 2009

Borde sova

Men jag vill inte.
Bara vara liiite vaken liiite till.
Även om jag vet att morgondagen blir sämre då.
Kanske saboterar jag mig själv.
Eller jo det är det jag gör, jag vet.

Terran idag var ganska konstruktiv, pratade om skrivandet och om rutiner.
Och om att jag saboterar mig själv för att jag inte tycker att jag är värd att må bra. Nått jag får jobba på.

Sömn-KBT-gruppen var bra. Men jag känner mig så fel där, alla andra sover myyycket mindre än jag. Iof är jag medveten om att jag har min sårbarhet att tänka på och att alla har olika stort sömnbehov. Men jag känner mig så felplacerad, som att jag inte har rätt att ta upp den platsen. Vilket jag ju måste ha för jag vart ju antagen, men förberedande intervju och allt. Men jag kommer gå hela kursen och göra alla läxor. Fick ett antal tills nästa gång.

Marilyn Manson ställer in konserten i sverige, fan, jag som sett fram emot den så.
*mutter*

Inga kommentarer: