måndag 7 januari 2008

Måndag

Det är mycket måndag idag.
Trött och kinkig, borde inte vara det för jag sov gott inatt, men jag känner mig helt under isen.
Terran idag gick ok, men jag ville värkligen inte vara där. *rys* Jag vill inte vara med idag alls, helst bara lägga mig ner och dö. Inte har jag några pengar heller. Fan vad det suger att vara pank. Fan vad det suger att vara jag. Idag undrar jag verkligen varför jag ens försöker. FK vill ha ett läkarutlåtande och jag kommer antagligen att få ansöka om aktivitetsersättning, jippi, ännu mindre pengar. Varför kan inte jag jobba och må bra som alla andra. Vad och varför är det fel på mig? Så trött, så meningslös. Har börjat titta efter ny lägenhet med. *suck* Fan jag hatar att flytta. Inte har jag råd med det heller. Skulle skaffa nya glasögon var tanken men känns som om det får vänta lite. Vet inte vad jag ska göra. Vill helst bara lägga mig ner och dö.

Hopplösheten breder ut sig...

Inga kommentarer: