måndag 9 mars 2015

Bättre nu

De senaste två veckorna har varit plågsamma. Jag har mått jävligt dåligt. Jag har inte varit på jobbet, som tur är kommer jag att få en sjukskrivning i alla fall.

Men det har varit två positiva händelser; Pappa har varit över på middag för att fira min födelsedag det var jättetrevligt. Och jag har träffat J för en fika av samma anledning, jättetrevligt det med.

Idag mår jag bättre, har sovit helt ok, har ätit frukost, duschat och var nästan i tid till jobbet.
Det har vänt. Äntligen.

Jag hare vägt mig på morgonen och vågen visade 92,9, ett mycket bättre resultat än vad jag förväntade mig. Har tydligen inte ätit så mycket som jag trodde när jag gått hemma. En underbar sak är att jag kommer i mina älsklingsjeans som jag inte kommit i på flera år..Det känns så skönt.


1 kommentar:

Josefine sa...

Härligt att det vänder!!
Bra jobbat att komma i jeansen!! Du är skitduktig!!! Kramar