torsdag 22 januari 2015

Ett par dagar

I tisdags eftermiddags fick jag ett sms från J, Vill du gå på teater? Efter en stunds funderande, orkar jag det är ju så kort med förvarning, kom jag fram till att det vore kanske kul. Vi träffades och käkade lite innan det var dags. Drog över min kaloribudget men det var ok kändes det som. Jag åt även lite godis, första gången sen nyår. Det var gott men inte så gott som jag trodde att det skulle vara.

Vi såg Svarte Orm, på Intiman. Skrattade gång på gång. Helt klart värt en sen kväll. Så glad att jag sa ja. Extra kul att träffa J också förstås. Hon är så vacker och rund. Det är ju snart dags.

Onsdagen försvann i sängen, vaknade med en sån ångest så jag petade i mig ångestdämpande och återvände till sängen. Det var skönt just då men idag känns det inte lika bra. Jag ska inte behöva sova bort livet för att orka med.


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att läsa att du gick på teater! /A