fredag 19 december 2014

Svårigheter

Är på jobbet, sitter och väntar på att det ska bli dags för julbord. Ska bli gott. Var sådana problem med motivationen. Får fan inget gjort. Har svårt att ta mig till jobbet överhuvudtaget, vilket är katastrofalt och gör mig massivt självmordsbenägen. Det är inte bra det heller. Vet inte varför det är så svårt att ta sig upp ur sängen på morgonen, visst bidrar det att jag inte kan somna på kvällen så jag är hur trött som helst när jag vaknar. Men även om jag inte somnar om så kommer jag mig inte för att stiga upp. Det går liksom bara inte. Får försäkringskassan reda på att jag inte varit där blir jag ju av med pengarna och då kan jag inte försörja mig. Det börjar bli akut. Vet inte vad jag ska ta mig till.

Något måste göras. För jag kan inte fortsatta så här.

Har tagit upp det med terran flera gånger men hon verkar inte förstå hur allvarligt det här är.


Inga kommentarer: