fredag 13 maj 2011

En hel vecka

Var hos en ny psyk-läkare i tisdags. Åh lilla vännen, typ. Han såg ut att vara max 20 och helt grön. Stackaren verkade lätt skärrad men det blir nog bra. Hoppas jag.

Ska få en pratare med, en sköterska tydligen.

Har snart knaprat antidepp i en månad nu och det har blivit bättre. I alla fall dagarna, sovdags är värre. Paniken kryper i kroppen och jag vill bara fly. Det gör det jävligt svårt att somna. Hoppas det går över snart. Lite mycket piller nu men känns lite nödvändigt när det är så här illa och eftersom jag sätter in antideppen. Sertralin, propavan, stilnoqt, oxsascand, nozinan.

Fler dagar försvinner liksom bara, känner mig så borta.

Idag träffade jag A för en promenad och lite ätbart. Mycket trevligt som alltid. Det var fasen länge sen jag skrattade så.

1 kommentar:

S sa...

Jag är så glad att dina dagar känns lite ljusare! Hoppas innerligt att det håller i sig!

Varm kram