onsdag 3 juni 2009

Brutal Ångest

Hade det redan när jag vaknade, dessutom är jag trött som fan även om jag sovit ok och så har jag lite ont. Händerna skakar och det känns som om någon lagt en glödande plattaa över bröstet och överarmarna. Känner mig så hopplöst liten och totalt värdelös.

'''''''''''''''''''

Gårdagen var en upplevelse, trots att vädret kinkades lite, det småregnade till och från.
Tigrarna var underbara, baby groillan sååå sööööt, snölejoparden hade en fantastisk svans, noshörningarna var massiva, sjölejonen var roliga, girafferna var nyfikna.
Och både delfinerna och vi hade roligt åt showen.
Det var en bra upplevelse.

Enda smålket i bägaren var väll att jag var så nere och ångestig att jag hade svårt att engagera mig i det jag såg och att orka ta in alla upplevelser.

Jag vet ju att jag tyckte om det och jag vet att jag uppskattar sådana upplevelser och inte skulle vilja missa något sånt.
(Men jag kan inte släppa tanken på att vara död.)
(Då skulle jag ju iof missa allt, men det känns ok det med.)

Känner mig genomskinlig idag.

Inga kommentarer: