söndag 16 december 2007

Hungrig

Fan, jag hatar att vara hungrig.
Är fan konstant hungrig.
Det kanske är dags att införa ett ät och sov schema(?)
Eller ännu hellre skaffa sig en ätochsov klocka som skalman har.
Vore ju nice.
Ska laga lite gröt, vore gott med mjölk till men det har vi ingen.
Men sylt finns som tur är.
Ska köpa äppelmos när jag får pengar, det är så gott.

Konstant hunger och konstant negativa tankar och minnen.
Låter precis som det liv jag inte ville ha.
Och det är precis det liv jag lyckats skapa åt mig.
Åh, jag är överviktigt med, det jag minst av allt vill vara.
Och helt orörlig, det jag minst av allt vill vara.

Jag är tydligen duktig på att skapa, frågan är bara varför jag skapar det jag INTE vill ha.
Är det för att det tar så mycket tid och kraft att inte vilja?
Kan ha något med saken att göra.

Jag vill ha en videokamera, en digital.

Inga kommentarer: